Kompetenční pohovory
Kompetenční pohovory
Efektivní psychodiagnostický nástroj pro ověření úrovně dovedností a osobnostních předpokladů pro konkrétní práci/pozici.
Je vhodný jak pro nábor nových zaměstnanců, tak pro ověření dovedností či schopností stávajících zaměstnanců v rámci talent managementu. Nadřízení získají konkrétní informace o motivaci, dovednostech, osobnostních předpokladech a rozvojových potřebách jednotlivců i celých týmů. Jednotlivci získají otevřenou zpětnou vazbu o svých schopnostech, dovednostech, osobních předpokladech a odsouhlasíme si jejich rozvojové potřeby.
Kromě „hard“ kompetencí (například konkrétní manažerské či obchodní dovednosti) se zaměřujeme zejména na:
- Schopnost vytvářet vztahy a pracovat v týmu
- Schopnost práce s empatií uvnitř týmu i směrem k zákazníkům
- Schopnost aktivního naslouchání a vyvozování správných závěrů
- Zvládání zátěžových situací
- Odolnost vůči zátěži
- Ochota a schopnost rozhodovat se
Obsah je vždy upraven na základě požadavků zadavatele a konkrétního cíle pohovoru.