APLIKAČNÍ TRÉNINKY NA MÍRU
Neškolíme, posouváme vpřed. Jsme praktici.
Profesionální tréneři s nejméně 10-ti letou praxí ve svém oboru.
70% nácvik reálných situací, 20% řízená diskuse,10% teorie k uchopení tématu.
Možnost tréninků v cizích jazycích.
Zkušenosti z mnoha zemí v EU i Asie.
Tréninkové programy vycházejí z praktických zkušeností profesionálů, s nejméně desetiletou praxí ve svých oborech. Vytvoření bezpečného prostředí umožňuje sdílení zkušeností a získání zpětné vazby od účastníků i trenérů/facilitátorů Důraz je kladen na praktické zvládnutí problematiky na základě vlastní zkušenosti a s ohledem na individualitu účastníků (oproti prostému teoretizování o „ideálním stavu“ a sdílení „univerzálních pravd“).
Metodika výcvikového programu vychází z principů „učení se akcí“ obohacených o prvky z psychologie osobnosti. Tento přístup vyžaduje osobní angažovanost každého z účastníků tréninkového programu, která je systematicky podporována lektory. Pro dosažení max. efektivity doporučujeme max. 15 účastníků v jedné výcvikové skupině.
Důraz není kladen pouze na problém samotný, ale na změnu myšlení a postojů, který člen výcvikové skupiny k problému či situaci zaujímá. K pochopení a uchování nových poznatků dochází při vykonávání trénované činnosti a člen výcvikové skupiny se učí nést odpovědnost za výsledky své práce.
Cílem programů je přirozeně sebevědomý, kompetentní profesionál, hrdý na svoji práci, se schopnostmi jasně definovat a dosahovat své i týmové cíle a přijmout odpovědnost za výsledky své práce. Stejně tak by se měl absolvent našich výcviků prosadit se v silně konkurenčním prostředí.
Metodika výcvikového programu vychází z principů „učení se akcí“ obohacených o prvky z psychologie osobnosti. Tento přístup vyžaduje osobní angažovanost každého z účastníků tréninkového programu, která je systematicky podporována lektory. Pro dosažení max. efektivity doporučujeme max. 15 účastníků v jedné výcvikové skupině.
Důraz není kladen pouze na problém samotný, ale na změnu myšlení a postojů, který člen výcvikové skupiny k problému či situaci zaujímá. K pochopení a uchování nových poznatků dochází při vykonávání trénované činnosti a člen výcvikové skupiny se učí nést odpovědnost za výsledky své práce.
Cílem programů je přirozeně sebevědomý, kompetentní profesionál, hrdý na svoji práci, se schopnostmi jasně definovat a dosahovat své i týmové cíle a přijmout odpovědnost za výsledky své práce. Stejně tak by se měl absolvent našich výcviků prosadit se v silně konkurenčním prostředí.
Obsah vychází jednak z dlouhodobých osobních zkušeností lektorů a samozřejmě z individuálních požadavků jednotlivých členů výcvikové skupiny.
Kombinace sofistikovaných tréninkových metod v jednotlivých vzdělávacích modulech umožňuje adekvátněji reagovat na specifické požadavky tréninkové skupiny i jednotlivců, které jsou definovány zastávanou pracovní pozicí a zcela individuálními potřebami jednotlivců se vzdělávat a rozvíjet. Při práci se skupinovou dynamikou využíváme prvků z psychologie a psychoterapie pro vytvoření subjektivního pocitu pohody a bezpečí každého člena výcvikové skupiny.
Tematické bloky jsou řazeny od relativně jednodušších k náročnějším. Nedirektivně vedená výcviková skupina aktivně přebírá spoluzodpovědnost za průběh a výsledek vzdělávacího programu.
Metodika, lektoři a základní obsah výcviků je akreditován u prestižní mezinárodní organizace IADL (Fully Accredited), některé kurzy u MŠMT. Manažerské vzdělávání probíhá pod záštitou Britské obchodní komory.
Velmi rádi Vám připravíme tréninkový program na míru, abystre co nejrychleji dosáhli požadovaných cílů.
Kombinace sofistikovaných tréninkových metod v jednotlivých vzdělávacích modulech umožňuje adekvátněji reagovat na specifické požadavky tréninkové skupiny i jednotlivců, které jsou definovány zastávanou pracovní pozicí a zcela individuálními potřebami jednotlivců se vzdělávat a rozvíjet. Při práci se skupinovou dynamikou využíváme prvků z psychologie a psychoterapie pro vytvoření subjektivního pocitu pohody a bezpečí každého člena výcvikové skupiny.
Tematické bloky jsou řazeny od relativně jednodušších k náročnějším. Nedirektivně vedená výcviková skupina aktivně přebírá spoluzodpovědnost za průběh a výsledek vzdělávacího programu.
Metodika, lektoři a základní obsah výcviků je akreditován u prestižní mezinárodní organizace IADL (Fully Accredited), některé kurzy u MŠMT. Manažerské vzdělávání probíhá pod záštitou Britské obchodní komory.
Velmi rádi Vám připravíme tréninkový program na míru, abystre co nejrychleji dosáhli požadovaných cílů.
Věnujeme se zejména následujícím oblastem:
Obchod
Tvorba obchodní strategie a business plánu
Komunikační kompetence v obchodním prostředí
Strategický prodej
Vyjednávání o cenách a smluvních podmínkách
Jednání s problematickými klienty
Rozvoj osobnosti pro obchodníky
Řízení vztahů se zákazníky
Řízení partnerských vztahů
Strategický nákup
Obchod v multikulturním prostředí
Příprava a provedení špičkové obchodní prezentace
Prezentační dovednosti a veřejný projev pro obchodníky
Prevence syndromu vyhoření
Stres v obchodním prostředí atd.
Management
Osobnostní předpoklady pro manažerskou práci.
Klíčové manažerské kompetence na základě nejnovějších zkušeností v oboru
70% nácvik reálných situací, 20% řízená diskuse,10% teorie k uchopení tématu.
Motivace podřízených
Delegování, aneb delegování není přehození úkolu na jiné
Projektové řízení jednoduše a prakticky
Výkonové manažerské koučování, od základu až po pokročilejší techniky
Řízení změn s ohledem na firemní kulturu a strategické cíle
Prevence proti syndromu vyhoření a emocionální odolnost
Stres v manažerských pozicích a techniky zvládání
Personální řízení
Vedení výběrových řízení
Assesment centra
Měření výkonu zaměstnanců.
Vedení hodnotících pohovorů
Typologie osobnosti
Firemní kultura
Nástrahy a benefity multikulturního prostředí.
Rozvoj osobnosti
Sebepoznání jako základ pro další rozvoj
Efektivní komunikace v problematických situacích
Budování sebedůvěry
Veřejný projev
Osobní marketing
Příprava na přijímací pohovor
Jak překonat potíže při komunikaci na pracovišti.
Stres atd.
Marketing
Moderní marketingové postupy
Vytváření a práce s vizí společnosti
Vytváření a aplikace marketingové strategie
Tvorba reklamní kampaně a různé druhy moderních kampaní
Monitoring trhu
Analýza konkurence
Marketingový mix atd.