APLIKAČNÍ INTERAKTIVNÍ TRÉNINKY
APLIKAČNÍ TRÉNINKY NA MÍRU
- Neškolíme, posouváme vpřed. Jsme praktici.
- Profesionální tréneři s nejméně 10-ti letou praxí ve svém oboru.
- 70% nácvik reálných situací, 20% řízená diskuse,10% teorie k uchopení tématu.
- Možnost tréninků v cizích jazycích.
- Zkušenosti z mnoha zemí v EU i Asie.
Tréninkové programy vycházejí z praktických zkušeností profesionálů, s nejméně desetiletou praxí ve svých oborech. Vytvoření bezpečného prostředí umožňuje sdílení zkušeností a získání zpětné vazby od účastníků i trenérů/facilitátorů Důraz je kladen na praktické zvládnutí problematiky na základě vlastní zkušenosti a s ohledem na individualitu účastníků (oproti prostému teoretizování o „ideálním stavu“ a sdílení „univerzálních pravd“).
Metodika výcvikového programu vychází z principů „učení se akcí“ obohacených o prvky z psychologie osobnosti . Tento přístup vyžaduje osobní angažovanost každého z účastníků tréninkového programu, která je systematicky podporována lektory. Pro dosažení max. efektivity doporučujeme max. 15 účastníků v jedné výcvikové skupině.
Důraz není kladen pouze na problém samotný, ale na změnu myšlení a postojů, který člen výcvikové skupiny k problému či situaci zaujímá. K pochopení a uchování nových poznatků dochází při vykonávání trénované činnosti a člen výcvikové skupiny se učí nést odpovědnost za výsledky své práce.
Cílem programů je přirozeně sebevědomý, kompetentní profesionál, hrdý na svoji práci, se schopnostmi jasně definovat a dosahovat své i týmové cíle a přijmout odpovědnost za výsledky své práce. Stejně tak by se měl absolvent našich výcviků prosadit se v silně konkurenčním prostředí.
Obsah vychází jednak z dlouhodobých osobních zkušeností lektorů a samozřejmě z individuálních požadavků jednotlivých členů výcvikové skupiny.
Kombinace sofistikovaných tréninkových metod v jednotlivých vzdělávacích modulech umožňuje adekvátněji reagovat na specifické požadavky tréninkové skupiny i jednotlivců, které jsou definovány zastávanou pracovní pozicí a zcela individuálními potřebami jednotlivců se vzdělávat a rozvíjet. Při práci se skupinovou dynamikou využíváme prvků z psychologie a psychoterapie pro vytvoření subjektivního pocitu pohody a bezpečí každého člena výcvikové skupiny.
Tematické bloky jsou řazeny od relativně jednodušších k náročnějším. Nedirektivně vedená výcviková skupina aktivně přebírá spoluzodpovědnost za průběh a výsledek vzdělávacího programu.
Metodika, lektoři a základní obsah výcviků je akreditován u prestižní mezinárodní organizace IADL (Fully Accredited), některé kurzy u MŠMT. Manažerské vzdělávání probíhá pod záštitou Britské obchodní komory.
Velmi rádi Vám připravíme tréninkový program na míru, abystre co nejrychleji dosáhli požadovaných cílů.
Věnujeme se zejména následujícím oblastem:
OBCHOD
- Tvorba obchodní strategie a business plánu
- Komunikační kompetence v obchodním prostředí
- Strategický prodej
- Vyjednávání o cenách a smluvních podmínkách
- Jednání s problematickými klienty
- Rozvoj osobnosti pro obchodníky
- Řízení vztahů se zákazníky
- Řízení partnerských vztahů
- Strategický nákup
- Obchod v multikulturním prostředí
- Příprava a provedení špičkové obchodní prezentace
- Prezentační dovednosti a veřejný projev pro obchodníky
- Prevence syndromu vyhoření
- Stres v obchodním prostředí atd.
MANAGEMENT:
- Osobnostní předpoklady pro manažerskou práci.
- Klíčové manažerské kompetence na základě nejnovějších zkušeností v oboru
- Motivace podřízených
- Delegování, aneb delegování není přehození úkolu na jiné
- Projektové řízení jednoduše a prakticky
- Výkonové manažerské koučování, od základu až po pokročilejší techniky
- Řízení změn s ohledem na firemní kulturu a strategické cíle
- Prevence proti syndromu vyhoření a emocionální odolnost
- Stres v manažerských pozicích a techniky zvládání
MARKETING
- Moderní marketingové postupy
- Vytváření a práce s vizí společnosti
- Vytváření a aplikace marketingové strategie
- Tvorba reklamní kampaně a různé druhy moderních kampaní
- Monitoring trhu
- Analýza konkurence
- Marketingový mix atd.
PERSONÁLNÍ ŘÍZENÍ
- Vedení výběrových řízení
- Assesment centra
- Měření výkonu zaměstnanců.
- Vedení hodnotících pohovorů
- Typologie osobnosti
- Firemní kultura
- Nástrahy a benefity multikulturního prostředí.
ROZVOJ OSOBNOSTI:
- Sebepoznání jako základ pro další rozvoj
- Efektivní komunikace v problematických situacích
- Budování sebedůvěry
- Veřejný projev
- Osobní marketing
- Příprava na přijímací pohovor
- Jak překonat potíže při komunikaci na pracovišti.
- Stres atd.