Ing. Radovan Breuss

| radovan.breuss@spml.cz

Podílel se na významném rozvoji dostupnosti datových služeb v České republice a zejména na uvedení prvních služeb na bázi Voice over IP na trh. Na tomto projektu velmi úzce spolupracoval s evropským zastoupením společnosti Cisco a Nortel. Prošel řadou odborných vzdělávacích programů zaměřených jednak na odborný technologický rozvoj, jednak na oblast řízení, vyjednávání, prezentačních dovedností, typologie a psychologie týmu a krizového řízení.

Od roku 2000 působí v seniorských pozicích týkající se péče o významné zákazníky v globálních korporacích (SAP, Accenture, Capgemini.. ). Zabývá se hlavně řízením kompletního obchodního cyklu u velkých IT projektů – od generování poptávky na straně zákazníka přes sestavení a vedení obchodního týmu ve fázi prodeje až po vlastní realizaci projektu a poprojektovou podporu zákazníka, vedoucí k nové poptávce po dalším rozvoji dodaného řešení. Má bohaté dlouholeté zkušenosti jak s vlastní obchodní činností tak s týmovou prací a motivací členů týmu. Jeho obchodními partnery jsou typicky členové vedení společnosti na pozicích CFO, CIO a CEO.

 Mezi jeho klíčové zákazníky patří společnosti z oblasti tzv. Services Providers, zejména z oblasti telekomunikací, utilit, pošt, dopravy a medií, jako jsou Telefonica, T-Mobile, ČEZ, PRE, Česká Pošta, ČSA, Letiště Praha, Česká Televize. Má rovněž zkušenosti z tvorby a realizace partnerské obchodní strategie s významnými partnery z IT oblasti, jako jsou společnosti IBM, HP, Ness, Logica, Accenture

 Od roku 1995 do roku 2000 působil na poradenských pozicích be společnosti APP a na pozici product managera pro datové služby s vysokou přidanou hodnotou u společnosti Český Telecom.

Témata

Management a leadership

Kurzy